21 päivän CBD rutiini

routine

Viimeksi päivitetty 24 kesäkuun 2021

Sisällytä CBD tuotteet mukaan päivittäisiin rutiineihisi. Hampputuotteita ja -uutteita on mahdollista soveltaa erilaisiin elämäntapoihin.

Cambridgen sanakirja määrittelee rutiinin ”tavalliseksi kiinteäksi tavaksi tehdä asioita”. Jos sinua käsketään nyt ottamaan CBD:tä 3 kertaa päivässä, 21 kertaa viikossa, 84 kertaa kuukaudessa, 1008 kertaa vuodessa, sopisiko tämä rutiini sinulle? Ei!

Tässä artikkelissa haluaisin antaa sinulle uuden näkökulman sellaisen rutiinin aloittamiseen, joka täyttää sinut luovalla elämänenergialla ja joka minimoi yksitoikkoisuuden ja ikävystymisen mahdollisuuden.

Haluaisin antaa muutamia tavoitteita. Seuraa niitä vain, jos olet täysin vakuuttunut niistä.

Tervetulo-tarjous

Tarjoamme uusille asiakkaille seuraavan 12%:nalennuskoodin ensimmäisestä tilauksestasi.
* voimassa kaikkiin Nordic Oil tuotteisiin

CBD-öljy 15%
Icons/UI/fast-delivery Nopea toimitus
Icons/UI/plant Luonnon luoma
Icons/UI/security Turvallinen maksu
  1. Omaksu rutiini – Kuinka löytää ja asettaa oma räätälöity rutiini
  2. CBD rutiini – Kuinka sisällyttää CBD omaan henkilökohtaiseen rutiiniin

“Omaksu rutiinisi”

Aseta oma rutiinisi. Ja omaksu se!

Lapsuuden aikoina vanhempamme asettivat rutiinimme, kuten hampaiden peseminen, uiminen, opiskelu, leikki, illallinen jne. Kaikki nämä muodostivat perustavanlaatuisia rutiineja, joita emme välttämättä ole lopettaneet. Lapsena tunsimme turvallisuuden tunnetta harjoitellessamme niitä.

Aikuisten tarpeet rutiinille ovat kehittyneempiä. Meillä on tapana antaa arvoa jokaiselle rutiinille, jotta voimme pitää siitä kiinni. Ja yleensä tähän arvoon liitetään kolme näkökulmaa.

Maailman suuret filosofit ovat jättäneet taakseen tiedon perinnön. Lainatkaamme heiltä joitain.

Ranskalaisen filosofin René Descartesin mukaan mielen ja kehon välistä eroa pidettiin ”todellisena erona”, eli että mieli ja ruumis ovat todella olemassa täysin erillään. Myös Pluton ja Aristoteleen dualismiteoria ovat filosofioita, joita eri kulttuurit hyväksyvät ja noudattavat.

Siksi on selvää, että meidän on määritettävä eri rutiinijärjestelmät mielelle, ruumiille ja sielulle. Tämän ymmärryksen perusteella aikuisten ”rutiiniin” kiinnittämät kolme näkökohtaa ovat:

  • Fyysiset tarpeet
  • Emotionaaliset tarpeet
  • Psykologiset tarpeet

Vaikka näiden kolmen välillä on vahva yhteys, ne ovat erillisiä, ja meidän on ymmärrettävä tämä, jotta voimme asettaa rutiinin, joka palvelee näiden kaikkien täyttymistä.

Pidämme kiinni noudattamistamme rutiineista vain, jos ne tuottavat odotettuja tuloksia. Jos ne eivät – silloin menetämme varmasti kiinnostuksemme nopeasti ja lopetamme rutiinin.

Esimerkiksi, jos sinulla on rutiini juosta 3km joka ilta. Hyöty, jota odotat, olisi terveys ja hyvä kunto. Entä jos raskaasta fyysisestä rutiinista huolimatta et pysty nukkumaan tarpeeksi? Tai tunnet olosi onnettomaksi?

Silloin sinulta puuttuu ehdottomasti jotain emotionaalisista tai psykologisista tarpeista, eikö vain?

Tämä voi johtua työelämän stressistä ja paineesta, tai jopa suhdeongelmista. Mutta nekin ovat korjattavissa!

Kuulostaako monimutkaiselta?

Anna minun yksinkertaistaa hieman. Kirjoita muistiin elämäsi ongelma-alueet, joita tällä hetkellä koet, ja aseta itsellesi rutiini, joka voi auttaa sinua voittamaan ne.

Muista erotella rutiinit, jotka täyttävät tarpeidesi kolme näkökohtaa. (Fyysinen, emotionaalinen ja psykologinen)

Tiedät mikä sopii sinulle parhaiten. Sinun ei tarvitse seurata suositun Youtbettajan, julkkis- tai terveysasiantuntijan hakkereita. Ole luova, luo uusi rutiini, joka on täysin omasi. ”Omista” rutiini!

CBD Rutiini

Kun olen laatinut kristallinkirkkaan rutiinin, anna minun opastaa sinut sisällyttämään CBD rutiiniisi.

Terveellisen kehon perustamisen myötä mielestäsi tulee stressitön ja se toimii tehokkaasti. Elämä muuttuu merkityksellisemmäksi.

On olemassa mielenkiintoinen tutkimus, joka tutkii missä määrin rutiinin harjoittaminen liittyy elämän merkityksen tunteisiin. Tämän Personality and Social psychology Bulletin 2019 –tutkimus päätyi siihen lopputulokseen, että rutiininomaisen elämän elämisen todettiin liittyvän korkeampaan elämän merkitykseen. Elämä ei ole merkityksellistä pelkästään satunnaisien, erityisten kokemuksien ansiosta, vaan myös tavasta, jolla elämme jokapäiväistä elämäämme.

Terveyslisäaineet voivat olla valtava tuki auttamaan sinua parantamaan fyysistä ja henkistä terveyttäsi.

Hampputuotteet ja -uutteet oikeuttavat niiden soveltamisen erilaisiin elämäntapoihin. On olemassa lukemattomia mahdollisuuksia sisällyttää CBD tuotteet ruokavaliosi rutiiniin, joita on runsaasti öljyjen, kapselien, pureskeltavien, höyryjen, ravintolisien, kosmetiikan jne. muodossa.

Oli se sitten päivän aloitus esimerkiksi kupillisella CBD:llä infusoitua lämmintä teetä, tai kiireisen päivän rentouttava lopetus, CBD:stä voi tulla paitsi osa rutiiniasi myös elämäntapa.

CBD:n toiminnallinen arvo on monipuolinen. Ammattilaiset eri elämänaloilta, mukaan lukien yleisurheilu ja kilpailulajit, pitävät CBD:n rutiinissaan. Tämä johtuu kasvavasta tietämyksestä CBD:n monista myönteisistä vaikutuksista ihmiskehoon, mikä johtaa rohkaiseviin lakimuutoksiin. Maailman antidopingtoimisto (WADA) on poistanut CBD:n kiellettyjen aineiden luettelosta.

Tämä merkittävä siirto voi mahdollisesti olla yksi syy siihen, miksi yhä useammat tavalliset ihmiset ovat myös tietoisia CBD tuotteista ja niiden mahdollisista ominaisuuksista. He ovat sisällyttäneet CBD:n jokapäiväiseen ruokaansa, mukaan lukien tee, kahvi, smoothiet, salaatit, keksit jne. samalla kun he tekevät tietoisia valintoja CBD kosmetiikasta.

Mitä erikoista on 21 päivän rutiinissa?

1950-luvun plastiikkakirurgin Maxwell Maltzin mukaan hän huomasi kaavan potilaillaan, joille hän teki plastiikkaleikkauksia. Olipa kyseessä kasvojen, nenän tai käsivarsien leikkaus, hän havaitsi, että jokaisella potilaalla oli taipumus tottua uuteen ulkonäköönsä 21 päivässä.

Sarjalla samanlaisia havaintoja ja kokemuksia Maltz ehdotti, että uuden tavan muodostuminen kestää noin 21 päivää. Tämä havainto alkoi vaikuttaa eri alojen ammattilaisiin, ja julkaistessaan kirjansa Psycho-Cybernetics on Behavior Change vuonna 1960, tästä myytistä tuli niin suosittu, että se alkoi levitä yhteiskunnassa ja kansa alkoi kailottaa, että “vie vain 21 päivää muodostaa uusi tapa”!

Alunperin Maltz halusi vain esittää joitain havaintoja ammatillisesta kokemuksestaan eikä laatia lausuntoa, jonka hän halusi kertoa maailmalle. Se oli vain malli.

Muistatko pelin nimeltä “Rikkinäinen puhelin”? Vaikka kyseessä on hauska yhteispeli, pelin moraalina on ymmärtää, kuinka epäsuora viestintä turmelee yksinkertaisen tiedon. Sitä pelataan koulussa opettamaan lapsille juorun levittämisen haitallisia vaikutuksia.

Siksi ei ole yhtä ja oikeaa sääntöä, jonka mukaan tarvitset 21 päivää asettamasi rutiinin luomiseen. Sosiaaliset, kulttuuriset, emotionaaliset, psykologiset ja maantieteelliset tekijät vaikuttavat myös henkilön henkiseen tasapainoon. 

Joten kuinka kauan todella kestää todella aloittaa uusi tapa ja tehdä siitä rutiini?

European Journal of Social Psychology -lehdessä julkaistun terveyspsykologian tutkijan, Phillippa Lallyn tutkimukessa tutkittiin 96 ihmistä 12 viikon ajan, kuinka kauan heillä kesti uuden tavan muodostaminen ja siitä kiinni pitäminen.

Tutkimuksesta käy ilmi, että kesti 2 kuukaudesta jopa yli 254 päivään omaksua yksinkertaisin rutiini monimutkaiseen tehtävään. Se riippui täysin yksilöstä ja olosuhteista.

Nyt ymmärrät mitä tarkoittaa, ”omaksu rutiini”! 😊

Aseta tavoitteesi ja jatka sen parissa työskentelyä. Älä tee siitä numeroa, tai noudata sitä liian säntillisesti. Sinun ei tarvitse olla niin kova itsellesi. Rentoudu! Ota iisisti!

Ota yksi päivä kerrallaan ja yritä parhaasi, jotta olisit onnellinen. Kokeile tätä joka päivä! Vaikka unohtaisit tai epäonnistut yhtenä päivänä, älä välitä. Nouse ja palaa radalle!

Nyt kun olen jakanut kanssasi joitain loogisia ja käytännöllisiä lähestymistapoja rutiineidesi asettamiseen, voit aloittaa CBD:tä sisältävän ruokavalion noudattamisen osana rutiiniasi, tarkkaile kokemiasi fyysisiä ja psykologisia muutoksia. Tunnet olosi rennommaksi, paremmalla unirytmillä, aloitat itsetutkiskelun ja parannat suhdetta itseesi.

Huomiota CBD aloitusrutiiniin

  • Kokeile pieninä määrinä ja huomaa muutokset. CBD:n käytön aloittaminen antaa sinulle askel askeleelta prosessin sisällyttää CBD rutiineihisi.
  • Ensinnäkin, voit aloittaa CBD vitamiineista, jotka ovat peräisin hampusta ja joita pidetään luonnollisena vaihtoehtona erilaisiin terveydellisiin ongelmiin. Lisäravinteet
  • Kokeile 5%:n tai 15%:n CBD öljyä, täyden spektrin öljyä ja kevyttä versiota aloittelijoille. CBD Öljyt
  • CBD E-nesteet, jotka ovat täyden spektrin ja kahdeksalla eri hedelmäisellä maulla, ovat suosittu valinta myös aloittelijoille. E-nesteet
  • Tippojen, kapseleiden ja kristallien lisäksi CBD voiteet sopivat kaikille, jotka haluavat hoitaa ihoaan kasvipohjaisella ja luonnollisella tavalla. CBD Voiteet
Jaa kokemuksia muiden CBD käyttäjien kanssa Facebookissa
Haluatko hyötyä muiden CBD käyttäjien kokemuksista? Onko sinulla kysymyksiä CBD:stä? Facebookista löydät aktiivisen ryhmän.

Julkaissut Misa Pietilä

Suomalainen ammattiurheilija. Misan urheilu-ura ja aktiivinen elämäntapa ajoi hänet CBD:n pariin. Huomatessaan CBD:n tarjoamat hyödyt hänen keholleen ja mielelleen, Misa päätti sukeltaa syvemmälle tähän maailmaan ja näin hänestä on tullut Nordic Oilin CBD-asiantuntija.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *